Skip to main content
Antwoord

Foutmelding bij abbonementswijziging, hoe op te lossen?

  • October 1, 2024
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb nu NS Flex Basis en die wil ik omzetten naar NS Flex Dal wat nu 2,50 per maand kost. Echter als ik de bestelling wil afronden krijg ik een melding met een technische storing en probeer het later opnieuw. Hoe kan ik dat oplossen want ik wil deze maand gebruik maken van NS Flex omdat er wat treinreizen op de planning staan deze maand.

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Geisha,

Er komen meer berichten langs over een foutmelding bij het bestellen. Je kunt ook contact opnemen met de klanteNService. Zij kunnen het abonnement voor je wijzigen.

2 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • October 1, 2024

Hoi Geisha,

Er komen meer berichten langs over een foutmelding bij het bestellen. Je kunt ook contact opnemen met de klanteNService. Zij kunnen het abonnement voor je wijzigen.


  • Auteur
  • Intercity
  • October 1, 2024

Ik ben dus niet de enige. Heb de klantenservice benaderd en ze hebben mijn abonnement gewijzigd. Hopelijk vinden ze snel waar het probleem zit op de site en in de app.