Skip to main content
Antwoord

geef het geld terug

  • January 28, 2023
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo ik heb twee verkeerde betalingen. December ik betal 58.99 maar in fact ik heb 2 reis over 7 euro. 

Beste antwoord door MoDe

Wij kunnen niet in klantgegevens kijken en niet zien waarom er te veel betaald zou zijn. Neem telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Zij kunnen jou verder helpen.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 28, 2023

Wij kunnen niet in klantgegevens kijken en niet zien waarom er te veel betaald zou zijn. Neem telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Zij kunnen jou verder helpen.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • January 29, 2023

Kan goed zijn dat reiskosten op een factuur nog van de maand ervoor zijn (nog niet eerder gefactureerd)

Zie ook