beantwoord

Geen e-mail bevestiging opzeggen abonnement ontvangen

  • 19 October 2023
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Ik zou een e-mail met daarin instructies ontvangen mbt opzeggen abonnement, maar niet ontvangen 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 19 October 2023, 12:35

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Speckmaus. Welkom bij de NS Community.

Het kan even duren voordat je deze ontvangt. Wanneer heb je het abonnement opgezegd en hoe? Als dat in contact met de klantenservice is geweest, is het gesprek dan wel volledig afgerond? 
We zien vaker dat er mensen bijvoorbeeld via de Chat of Facebook contact opnemen en enkel een bericht sturen met ‘ik wil m'n abonnement opzeggen’ zonder daarbij gegevens te vermelden. Dat is niet voldoende.

Voor de zekerheid kan ik je aanraden om contact te zoeken met de klantenservice via Facebook, X (Twitter), Chat of telefoon. Zij kunnen uitsluitsel geven.

Reputatie 7
Badge +3

En controleer ook of de mail niet per ongeluk in je spamfolder is beland. Dat wil ook nog wel eens gebeuren.

Waarom wordt de ‘fout’ op het bordje van de klant gelegd? Ik heb het opzeggen via Mijn NS geregeld en bevestiging ontvangen; ’wij maken het voor je in orde’, mèt een referentienummer. Daarbij stond ook dat ik een e-mail zou ontvangen met instructies voor hoe af te handelen bij ticket automaat. Dus, ik weet niet waar die reactie dat ik onvolledige info zou kunnen hebben gegeven, op slaat. Inmiddels tel. contact met de klantenservice gehad en er schijnt een storing in het e-mail verkeer te zijn en dat ik de mail maar moet afwachten. Soow 1999 dit. Een abonnement bij NS is zo geregeld maar er van af komen welhaast onmogelijk. Voor een klacht zeker naar een andere topic?

Reputatie 7
Badge +3

Voor een klacht zeker naar een andere topic?

Nee, naar de klanteNService …

https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html

Ik doe nergens voorkomen dat de fout bij jou ligt. Ik benoem een situatie die we vaak zien voorkomen. Omdat dit een openbaar topic is, en ook toekomstige of andere gebruikers dit topic kunnen gaan lezen, verstrek ik die informatie. Het kan namelijk van waarde zijn voor de afhandeling. Daarnaast stel ik je een tweetal vragen die verheldering zouden kunnen bieden omtrent de situatie voor mij en de medegebruikers op het forum.

Fijn dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat zij je van een antwoord hebben kunnen voorzien. :)

Reageer