Ik zou een e-mail met daarin instructies ontvangen mbt opzeggen abonnement, maar niet ontvangen
Geen e-mail bevestiging opzeggen abonnement ontvangen
Beste antwoord door Sascha NS
Goedemiddag Speckmaus. Welkom bij de NS Community.
Het kan even duren voordat je deze ontvangt. Wanneer heb je het abonnement opgezegd en hoe? Als dat in contact met de klantenservice is geweest, is het gesprek dan wel volledig afgerond?
We zien vaker dat er mensen bijvoorbeeld via de Chat of Facebook contact opnemen en enkel een bericht sturen met ‘ik wil m'n abonnement opzeggen’ zonder daarbij gegevens te vermelden. Dat is niet voldoende.
Voor de zekerheid kan ik je aanraden om contact te zoeken met de klantenservice via Facebook, X (Twitter), Chat of telefoon. Zij kunnen uitsluitsel geven.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.