Skip to main content
beantwoord

Geen saldo in account, Chrome / Edge

  • April 24, 2024
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

Vroeger stond altijd het saldo (totaal van gemaakte reizen) in je account als je op de desktop inlogde bij Mijn NS (Chrome / Edge), op de start pagina. Nu is het saldo niet meer te zien, ook niet bij je reis historie. Een tijdje heeft er een melding gestaan, iets met een verbetert overzicht. Deze melding is ook niet meer te zien.

Graag wil ik zien wat ik aan het eind van de maand moet betalen (zonder de app op mijn mobiel te hoeven openen).

Waarom wordt functionaliteit zo maar weg gehaald?
En komt het saldo nog terug in Mijn NS?

Beste antwoord door Robert B

Dat was het kostentellertje (huidige periode), maar die werkte al sinds het begin (jaren geleden) niet goed dus zou er een verbeterde versie komen.

Afwachten dus… (en ja, hij is nu helemaal verwijderd op de website). In de app zie ik hem nog wel maar er klopt dus niets van (zowel de abonnementskosten als de factuurdatum).

Mijn factuurdatum is de 9e en ik heb een Dal Voordeel abonnement van (tijdelijk) € 2,50 per maand.

6 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • April 24, 2024

Dat was het kostentellertje (huidige periode), maar die werkte al sinds het begin (jaren geleden) niet goed dus zou er een verbeterde versie komen.

Afwachten dus… (en ja, hij is nu helemaal verwijderd op de website). In de app zie ik hem nog wel maar er klopt dus niets van (zowel de abonnementskosten als de factuurdatum).

Mijn factuurdatum is de 9e en ik heb een Dal Voordeel abonnement van (tijdelijk) € 2,50 per maand.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • April 27, 2024

Koningsdag en veilig thuis, maar wanneer gaat het allemaal eens kloppen beste NS ❓


  • Auteur
  • Intercity
  • May 4, 2024

Als het niet goed werkt, kun je het inderdaad maar beter weghalen (of zorgen dat het goed gaat werken).

Mijn indruk was dat het wel goed werkte, maar dat het een paar dage duurde voordat het overzicht up te date is


In de NS app zie ik het overzicht ook, maar ik vind het handig om er ook via mijn desktop bij te kunnen


  • Auteur
  • Intercity
  • May 27, 2024

Nu is het kostentellertje ook in de app verdwenen op Android

 


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 27, 2024

Nu is het kostentellertje ook in de app verdwenen op Android

Klopt, wel jammer want het gele balkje (de reiskosten) klopte eigenlijk altijd wel.


  • Auteur
  • Intercity
  • June 14, 2024

In plaats van een goed kostenoverzicht voor Flex komen ze met een donkere modus voor iPhone

https://tweakers.net/nieuws/223220/ns-brengt-donkere-modus-uit-voor-ios-app.html
 

Het is maar waar je je prioriteiten legt.

Om een overzicht van je kosten in de huidige periode te krijgen moet je alles zelf gaan optellen. En dan komen ze met een donkere modus, waar niemand op zit te wachten