Ik heb een mail gehad dat ik op 21 maart niet zou uitgecheckt zijn op mijn eindbestemming. Ik vraag me af hoe dat mogelijk is, ik ben nml in Amsterdam Centraal uitgestapt en daar ben je verplicht om door de poortjes met behulp van je OV kaart het station te verlaten, daarmee check je dus ook direct uit.
Kunt u mij uitleggen hoe dit kan.
Vriendelijke groet,
Peter van Grinsven
Beste antwoord door mrfreeze
Het probleem met Flex is dat in- en uitchecks soms pas na dagen (of zelfs weken) zichtbaar zijn in Mijn NS, terwijl ze bij ov-chipkaart.nl inderdaad zoals Op een dag aangeeft, keurig direct geregistreerd worden. Mocht je daar nog geen account hebben, dan zou ik die zeker aanmaken. Mocht NS moeilijk gaan doen kun je altijd aantonen dat je gewoon correct hebt in- en uitgecheckt.
Mocht u eventueel een account hebben bij OV-chipkaart.nl en uw kaart hebben gekoppeld, dan kunt u daar alle transacties terugvinden. Deze zijn bijna direct zichtbaar. U kunt dan in ieder geval zien of u volgens de systemen wel hebt uitgecheckt. Mocht dit wel zo zijn, dan gaat het verderop in de systemen niet goed.
Bij Flex abonnement staan er geen bedragen bij, want die worden achteraf berekend.
Het probleem met Flex is dat in- en uitchecks soms pas na dagen (of zelfs weken) zichtbaar zijn in Mijn NS, terwijl ze bij ov-chipkaart.nl inderdaad zoals Op een dag aangeeft, keurig direct geregistreerd worden. Mocht je daar nog geen account hebben, dan zou ik die zeker aanmaken. Mocht NS moeilijk gaan doen kun je altijd aantonen dat je gewoon correct hebt in- en uitgecheckt.
Ik heb een mail gehad dat ik op 21 maart niet zou uitgecheckt zijn op mijn eindbestemming. Ik vraag me af hoe dat mogelijk is.
Komt door de soms lange verwerkingstijd achter de schermen door ingewikkelde trage systemen. U bent niet de enige die standaard mailtjes hierover ontvangt. Ik negeer ze altijd gewoon en uiteindelijk staat de uitcheck wel correct vermeld, zij het soms pas na twee weken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.