Skip to main content
Antwoord

geld terug bij vergeten check in en flex abonnement

  • December 17, 2024
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Een vergeten check-in op de factuur met een OV kaart plus flex altijd abonnement.

Vergeten klopt niet want het poortje stond open op het vertrek station maar dat terzijde.

Geld teruggevraagd en gehonoreerd. Maar NS gaat uit van een reguliere reis en doet even of hun neus bloed en neemt niet de 40% korting mee in de prijsbepaling. 

Waarom niet? De NS weet wie ik ben, weet welke kaart het is, weet welke poortjes storingen geven en weet dat ik een flex abonnement heb. 

In dit geval ging het om een paar euro maar het is niet mi niet zo netjes. Of heb ik iets gemist.

Mvg Cees Bol.

Beste antwoord door Robert B

Hi Cees, dat gebeurt wel vaker.

Gewoon reageren op de toewijzings-mail dat men de korting vergeten is.

Indien nodig kunnen ze vast wel uit je traject (met door jouw aangegeven vertrekpunt) afleiden dat je in de daluren reisde.

1 reactie

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • December 17, 2024

Hi Cees, dat gebeurt wel vaker.

Gewoon reageren op de toewijzings-mail dat men de korting vergeten is.

Indien nodig kunnen ze vast wel uit je traject (met door jouw aangegeven vertrekpunt) afleiden dat je in de daluren reisde.