Skip to main content

Beste NS-medewerker,

 

Op maandag 21 en maandag 28 november ben ik met de metro van weesperplein naar station Amstel gegaan en vanaf daar naar Utrecht Centraal. Hierbij ben ik op het station vergeten van vervoerder te wisselen. Het is mij gelukt om bij de GVB (vervoerder metro) geld terug te vragen van mijn reis (via uitcheckgemist.nl) maar voor een NS reis dien ik dit op jullie site te doen. Helaas kan ik dit geld niet terugvragen van u site. Graag zal ik voor beide data de reisinformatie willen invullen en geld terug willen vragen. U zult aan de reishistorie zien dat mijn verhaal klopt.

Hieronder mijn reisinformatie:

Reis 1: Maandag 21 november 2022

Vertrek: 21:33 Station Amstel

Aankomst: 21:51 Station Utrecht Centraal

 

Reis 2: Maandag 28 november 2022

Vertrek: 22:33 Station Amstel

Aankomst: 22:51 Station Utrecht Centraal

 

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,
Taco Hofland

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt hiervoor telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Reageer