beantwoord

Hallo, ik heb een maandabonnement op de Areva-bus. Ik krijg rekeningen voor hetzelfde abonnement van ns

  • 8 October 2022
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Hallo, ik heb een maandabonnement op de Areva-bus. Ik krijg rekeningen voor hetzelfde abonnement van ns

icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 October 2022, 13:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

NS regelt bij flex de afrekening voor alle treinverkeer, ook van andere treinmaatschappijen en ook van Bus, tram en metro

Reputatie 7
Badge +2

Maandabonnementen voor de bus biedt NS via Flex echter niet aan, dus het lijkt erop dat hier iets anders aan de hand is. Mogelijk heeft TS op dezelfde chipkaart NS Flex en een busabonnement van Arriva staan. Als het BTM-deel van Flex dan niet uitgezet is, zou het kunnen dat bij reizen met de bus niet het busabonnement aangesproken wordt maar NS Flex waardoor TS dubbel betaald.

Maar de startpost van dit topic is te onduidelijk om daar iets over te kunnen zeggen.

Badge +3

Hallo, ik heb een maandabonnement op de Areva-bus. Ik krijg rekeningen voor hetzelfde abonnement van ns

Hallo en welkom!

Waar woon/reis je en welk Arriva/Blauwnet abonnement heb je?

Arriva Noord/Oost korting abonnementen en NS Flex zijn een bekend probleem, dat gaat echt niet samen op dezelfde ov-chipkaart.

Goedemiddag Solaiman en welkom bij de NS Community!

We missen inderdaad te weinig informatie om echt een eenduidig antwoord te geven, sowieso ook omdat er niet echt een vraag is gesteld. Ik gok echter dat de beschrijving van Daniel vrij dicht bij de werkelijkheid zit.

Maandabonnementen voor de bus biedt NS via Flex echter niet aan, dus het lijkt erop dat hier iets anders aan de hand is. Mogelijk heeft TS op dezelfde chipkaart NS Flex en een busabonnement van Arriva staan. Als het BTM-deel van Flex dan niet uitgezet is, zou het kunnen dat bij reizen met de bus niet het busabonnement aangesproken wordt maar NS Flex waardoor TS dubbel betaald.

Ik wil adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega’s kunnen dan in ieder geval mee kijken met de abonnementen bij oNS en daar mogelijk iets aanpassen als dat nodig is. Contact kan telefonisch, via Social Media en chat. Alle contactdetails kun je hier vinden.

Reageer