Skip to main content

Het stoort mij enorm dat er geen info staat op de display bij in- en uitchecken. Niet over de kosten van een rit, niet over de periode waarin je reist (dal of spits), niets.
Dat was eerder wel zo bij mijn dalvrij abonnement.
Daarnaast is er nauwelijks overzicht in de kosten bij het reizen met tram /metro/ bus. Wederom zegt de display niets, en bij de maandafrekening alleen de vermelding ‘Q-bus”, zonder datum of traject.

Ik heb al geprobeerd terug te gaan naar dalvrij, dat is helaas niet meer mogelijk.

Wanneer krijgen de Flex reizigers een beter overzicht? Ik ben hier erg ontevreden over.

In mijnNS kun je een overzicht vinden, bij een OV- automaat van de laatste transacties en bij OV-chipkaart als je daar een account hebt.


bij de maandafrekening alleen de vermelding ‘Q-bus”, zonder datum of traject

De maandelijkse factuur bestaat uit verschillende pagina's. Op de eerste pagina worden alleen de totalen per vervoerder gegeven, maar op de volgende pagina's is te zien op welke dag, met welke lijn en tussen welke haltes gereisd is.


Reageer