beantwoord

help

  • 10 April 2022
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Ik begrijp niet waarom deze vergoeding is geschreven.
Ik begrijp het bedrag van 24,90 EURO niet
icon

Beste antwoord door Thom 10 April 2022, 16:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik neem aan dat u € 24,30 bedoelt. Een incheck betekent een geldig kaartje en als u uitcheckt betaalt u het juiste tarief. U heeft een keer niet uitgecheckt en dan berekent Arriva 20 euro,  omdat ze de prijs niet kunnen berekenen, het zogenaamde correctietarief. Het is vaak deels terug te krijgen bij https://www.uitcheckgemist.nl

De € 4,30 is een normale reis. 

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je hebt blijkbaar een Weekend Vrij Flex abonnement, maar hebt op 25-03-2022 in Arnhem ingecheckt bij Arriva en bent vervolgens met NS naar Ede-Wageningen gereisd.

En omdat je die reis vaker maakt vult het NS Flex systeem dan automatisch Arnhem - Ede-Wageningen in. Tot zover prima dus (zie ook je reis van 06-03-2022, gecorrigeerd door NS).

Die € 4,30 is dus terecht (want je incheck was in de spits, dus vóór 18:25 op vrijdag?), maar die €20 voor de onterechte incheck bij Arriva kan je natuurlijk terug krijgen.

Als dat via www.uitcheckgemist.nl niet lukt (vul daar Arnhem - Arnhem in met Arriva) dan neem contact op met de Klantenservice.

Als het via Uitcheckgemist lukt ben je in één keer klaar, en wordt de correctie via je volgende factuur ongedaan gemaakt, geen Klantenservice voor nodig in dat geval.

Reageer