Goedemiddag,
Ik heb een ns flex factuur gekregen van rond de 170€ en die zou er rond 5/6 juli afgaan.
Nu weet ik dat ik nog een email ter herrinering ga krijgen alleen die heb ik nu nog niet en daarna nog 1x een brief thuis gestuurd met een uiterste betaaldatum klopt dat?
Ik kan mijn factuur rond de 29/30 juli betalen ivm banenwissel. Is dat nog mogelijk zonder dat ik dan geblokeerd of dergelijke word of is dat dan al te laat?
Ik weet namelijk niet uit me hoofd hoeveel weken ja na de 1ste herrinering je nog te tijd heb.
Ik wil hem uiteraard betalen net als mijn vorige factuur.
Groetjes Romy Chelsie
beantwoord
herinneringen ns flex factuur
Beste antwoord door Laura NS
Hoi RomyChel en welkom op onze NS Community!
Je krijgt inderdaad een herinnering per e-mail wanneer het niet lukt om te incasseren. Hier krijg je dan weer 2 weken voor om te betalen. Lukt dit niet, dan krijg je inderdaad nog een brief thuis gestuurd, waarmee je kan betalen. Kom je er zo verder uit?
Bekijk origineelJe krijgt inderdaad een herinnering per e-mail wanneer het niet lukt om te incasseren. Hier krijg je dan weer 2 weken voor om te betalen. Lukt dit niet, dan krijg je inderdaad nog een brief thuis gestuurd, waarmee je kan betalen. Kom je er zo verder uit?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.