Skip to main content
Antwoord

Hoe extra's wijzigen op bestaand ns flex abonnement?

• February 24, 2025
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Hoi,

Ik heb nu al een maand een ns flex dal vrij abonnement en ben er redelijk blij mee. Bij aanvragen van mijn abonnement was er een optie voor een extra waarbij ik automatisch zou worden ingecheckt op 1ste klas. Dit was 40 euro per maand extra. Ik wil hier graag alsnog gebruik van maken en heb naar vandaag toegeleefd zodat ik eindelijk mijn abonnement kan wijzigen. Ik kan nu alleen niet zien waar ik dat kan doen.

Ik kan mijn abonnement wijzigen naar een ander abonnement, maar ik kan dan geen extras toevoegen. Ik durf niet om al op ‘wijzigen’ te klikken omdat ik bang ben dat de maand weer ingaat en dan kan ik niet meer wijzigen naar 1ste klas. Waar is de optie om alleen de extras te wijzigen?

Ik zie alleen dit en nergens een optie voor de extra's? Moet ik doorklikken? Of een nieuw abonnement afsluiten?

Beste antwoord door Tochjo

Ik durf niet om al op ‘wijzigen’ te klikken omdat ik bang ben dat de maand weer ingaat en dan kan ik niet meer wijzigen naar 1ste klas. Waar is de optie om alleen de extras te wijzigen?

Ik durfde het risico wel aan en heb op Wijzig geklikt om te zien wat er zou gebeuren:

Kortom, toch op Wijzig klikken en daarna de optie aanvinken 😀

3 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • February 24, 2025

Ik durf niet om al op ‘wijzigen’ te klikken omdat ik bang ben dat de maand weer ingaat en dan kan ik niet meer wijzigen naar 1ste klas. Waar is de optie om alleen de extras te wijzigen?

Ik durfde het risico wel aan en heb op Wijzig geklikt om te zien wat er zou gebeuren:

Kortom, toch op Wijzig klikken en daarna de optie aanvinken 😀

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • February 24, 2025

@Tochjo Ah super, veel dank!

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 24, 2025

Als je via https://www.ns.nl/abonnementen/dal-vrij op Bestel nu klikt kom je op dezelfde pagina met de opties, maar het was al gelukt dus.