beantwoord

hoe voeg ik een incheck moment toe bij NS Op rekening (dus geen uitcheck gemist))

  • 11 August 2023
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Hoe voeg ik een incheckmoment toej bij NS op rekening?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 12 August 2023, 11:13

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Jziengs en welkom bij onze Community.

Het is niet mogelijk om een echt ‘incheckmoment’ toe te voegen (net zoals het niet mogelijk is om een ‘uitcheckmoment’ toe te voegen). Wat wél kan, is een eventueel te veel betaald bedrag terugvragen. Dat kan via Uitcheck gemist (ja, ook voor inchecks), via Mijn NS of via onze klantenservice.

Als ik naar Uitcheckgemist ga, krijg ik de melding dat hier niet kan, en dat dat via ns.nl moet. (Ik heb NS Flex dal voordeel)
En op de ns.nl zie ik in uitcheck wel weer staan, maar kan hier nies mee. De melding erbij is

‘Geld terug bij vergeten uitchecken

Wanneer je een in- of uitcheck hebt gemist verschijnt dit in je reisoverzicht direct onder deze reis. We proberen eerst je reis aan te vullen op grond van je reisgeschiedenis. Als dit niet lukt tonen we je een link naar het formulier waarmee je geld terug kunt vragen’


Maar er is niets gebeurt op basis van mijn reisgeschiedenis, en er is geen link waar je geld mee kunt terugvragen.
Ik loop hier vast.

  

Reputatie 6
Badge +2

Dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice als de reis niet automatisch (of correct) is gecorrigeerd. Zij kunnen je hier dan alsnog mee helpen of aangeven waarom het corrigeren niet lukt.

Reageer