beantwoord

Hoe zorg ik dat ik geen NS Flex krijg en op saldo kan blijven reizen?

• 17 september 2020
  • 106 reacties
  • 3248 Bekeken

Toon eerste bericht

106 reacties

Badge +3

Toegegeven,

In de mails (met e-accept, binnen 7 dagen betalen!) die je krijgt na een mislukte incasso staat wel de nodige dreigende taal over het recht van NS om je Flex abonnement te beëindigen en een incassobureau (€40 kosten) in te schakelen.

Gelukkig wordt de soep niet zo heet gegeten… maar wordt wel zo opgediend. :rolling_eyes:

Reputatie 2

Het feit dat je je eigen berichten niet kan bewerken is trouwen ook een kwalijke zaak. Het eerste bericht in deze reeks is nu aangepast door de moderators met de suggestie dat ik het antwoord heb gekozen terwijl dat niet zo is. Ik laat mij geen valse woorden in de mond leggen, maar ik heb geen optie mijn bericht aan te passen, dus dan is het aan de moderatoren te kiezen:

1. Het antwoord verwijderen zodat ik zelf een antwoord kan kiezen.
  2. Er expliciet bij vermelden dat het antwoord dat is toegevoegd niet is gekozen door de persoon die de vraag heeft gesteld.

Komt hier nog een reactie op of wat?

Reputatie 2

U kunt gewoon nog een prepaid abonnement nemen, echter zijn de opties qua soorten beperkt. Het is dus uw keuze of u een prepaid abonnement kiest welke er straks nog is of voor flex gaat.

Vooraf volle mep betalen, of een flex abonnement met ilegale voorwaarden is niet echt een keuze.

Reputatie 2

@loklok8 Indien jij degene bent die de edit op het antwoord heeft uitgevoerd: hartelijk dank hiervoor :)

Reputatie 7
Badge +1

Nee, ik was dat niet. Een moderator heeft dat toegevoegd. 

Reputatie 2

Nee, ik was dat niet. Een moderator heeft dat toegevoegd. 

In dat geval dank aan de betreffende moderator.

Reageer