Het zal weinigen raken maar wil dit wel even delen:
- Mijn Revolut IBAN is onlangs gewijzigd van LT (Litouwen) naar een gloedjenieuw NL IBAN
- Geef aan uw contacten de wijziging door (Revolut LT kent geen overstapservice, maar het oude IBAN blijft nog wel een tijdje werken, prima)
- Ik pas vervolgens het IBAN aan in Mijn NS (1 cent betalen graag, gelukt en dank je wel Robert)
- Het IBAN staat al een paar weken goed in Mijn NS dus geen probleem zou je denken…
- Vandaag een mail van NS

- Dus ik neem contact op met Revolut (die doen alles via app-chat en gaat super snel in elke taal die je maar wilt)
- Tja, die incassomachtiging is ingetrokken. Het Incassant-ID van NS Groep N.V. inzake NS Reizigers B.V. is NL03 ZZZ 3012 4358 0000. Het kenmerk van uw machtiging is 200002××××
- Oke Revolut bedankt voor de info, dan wijzig ik mijn IBAN wel even naar iets anders, en dan weer terug naar jullie
- (Revolut) Goed plan…
Nou nee, Mijn NS zegt
