Hallo! Ik heb het inchecken niet correct gedaan. In plaats van voor NS te kiezen, logde ik in via Blauwnet. Ik kreeg een bericht over het aannemen van een commissie van 50 euro
Hallo! Ik heb het inchecken niet correct gedaan. In plaats van voor NS te kiezen, logde ik in via Blauwnet. Ik kreeg een bericht over het aannemen van een commissie van 50 euro
Om dat te corrigeren moet u bij de klantenservice zijn.
De foute incheck bij Bauwnet kan je corrigeren via https://www.uitcheckgemist.nl
Vul daar twee keer hetzelfde station in.
Kaartnr.<verwijderd door moderator i.v.m. privacy>
Tnv. <verwijderd door moderator i.v.m. privacy>
De poortjes stonden allemaal open, daardoor niet ingecheckt.
Lelystad Centrum
Svp € 20,00 retour.
Hoi A.M. Pos-Duijvis,
Neem daarvoor contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.