Skip to main content

Ik heb niet correct ingecheckt

  • April 26, 2024
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Hallo! Ik heb het inchecken niet correct gedaan. In plaats van voor NS te kiezen, logde ik in via Blauwnet. Ik kreeg een bericht over het aannemen van een commissie van 50 euro

4 reacties

  • Koploper****
  • April 26, 2024

Hallo! Ik heb het inchecken niet correct gedaan. In plaats van voor NS te kiezen, logde ik in via Blauwnet. Ik kreeg een bericht over het aannemen van een commissie van 50 euro

Om dat te corrigeren moet u bij de klantenservice zijn.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • April 26, 2024

De foute incheck bij Bauwnet kan je corrigeren via https://www.uitcheckgemist.nl

Vul daar twee keer hetzelfde station in.


Kaartnr.<verwijderd door moderator i.v.m. privacy>

Tnv. <verwijderd door moderator i.v.m. privacy>

De poortjes stonden allemaal open, daardoor niet ingecheckt.

Lelystad Centrum

Svp € 20,00 retour.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 23, 2024

Hoi A.M. Pos-Duijvis,

Neem daarvoor contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.