beantwoord

inzien welk flex abo met extra's

  • 16 July 2023
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik heb een flex weekend vrij abonen daaraan toegevoegd 1e kla sin het weekend en daluren korting doordeweeks. Ik kan dat nergesn zien, in mijn na staat alleen de vermelding ns flex weekend vrij maar niet de upgrade 1e klas. Bij controle id trein blijkt er wel 1e klas op te staan. Waar kan ik zien dat dit inderdaad eebij hoort ?

icon

Beste antwoord door Tochjo 16 July 2023, 11:41

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

De makkelijkste manier is, vreemd genoeg, om in Mijn NS (de website, niet de app) bij Mijn producten te kijken naar de prijs van het abonnement. Staat daar 47,35 euro, dan klopt het.

Het zou natuurlijk makkelijker zijn als duidelijker zou worden vermeld welk abonnement én welke opties er actief zijn. Dat is in het verleden al meerdere keren voorgesteld, maar voor NS heeft het kennelijk geen prioriteit dit zichtbaar te maken.

Ah, bedankt. De prijs is nu anders omdat ik de 25% korting heb, maar dan kan ik het iig narekenen. Al weet je dan niet wát je precies hebt, wel wat je betaald hebt  En idd vreemd dat de extra's niet gewoon vermeld sraan bij inloggen 

Badge +3

Dan zal er € 38,61 staan, maar meestal wordt die 25% korting niet weergegeven in Mijn NS (en ook niet in de bevestigingsmail na wisselen). Wel op je factuur natuurlijk.

Zie onderstaand topic (dat gaat over leeftijdskorting)

Zie ook je laatste factuur, daar zou in ieder geval de 1e klas voor € 9,00 bij moeten staan. De 25% korting krijg je als het goed is op de volgende factuur verrekend.

Reageer