I’ve recently bought NS Flex and now I have no idea how much I spend on transport. I don’t see costs during check out or in the app. Is it possible to check it before the billing date?
You do need an account at MijnNS. The costs will appear one or two days later. At MijnNS → My travels -->Travel history.
Als u een NS-account heeft, kunt u inloggen via de NS-app en profiteren van de voordelen: bekijk uw laatste transacties. ontvang een melding wanneer u in- en uitcheckt, en wanneer u vergeet uit te checken! koppel je OV-chipkaart en zie hoeveel saldo je op je kaart hebt staan.
Als u een NS-account heeft, kunt u inloggen via de NS-app en profiteren van de voordelen: bekijk uw laatste transacties. ontvang een melding wanneer u in- en uitcheckt, en wanneer u vergeet uit te checken! koppel je OV-chipkaart en zie hoeveel saldo je op je kaart hebt staan.
Bij reizen op saldo zie je hooguit het saldo na je laatste handeling bij NS. Voor het actuele saldo zie https://www.ov-chipkaart.nl/kopie-van-saldo-terugvragen/saldochecker.htm
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.