Skip to main content
Antwoord

Kan mijn abonnement niet wijzigen

• December 28, 2024
  • 9 reacties
  • 306 Bekeken

johnnyvtz1990

Ik krijg nog steeds de melding in mijn ns dat ik mijn abonnement niet kan wijzigen omdat dit zou zijn beeindigd. Normaal moet hier een datum komen te staan vanaf wanneer dit wel kan. Blijkbaar hebben meer mensen hier last van, maar is dit nog steeds niet opgelost.

Wanneer wordt dit opgelost?

Het betreft deze melding

Beste antwoord door Daniël NS

De melding is intern bekend, echter heb ik op dit punt geen oplossingstijd. Excuses voor het ongemak! 

9 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 28, 2024

Krijg hem ook nog steeds, maar zolang er toch niets te wijzigen valt is het op zich niet erg want de ingangsdatum van je huidige abonnement staat er ook bij. Wijzigen kan een maand later.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 29, 2024

Zie ook je andere topic, er is weinig aan de hand behalve de foutieve melding.

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2024

De melding is intern bekend, echter heb ik op dit punt geen oplossingstijd. Excuses voor het ongemak! 

johnnyvtz1990
  • Auteur
  • Reisleider**
  • December 29, 2024

Krijg hem ook nog steeds, maar zolang er toch niets te wijzigen valt is het op zich niet erg want de ingangsdatum van je huidige abonnement staat er ook bij. Wijzigen kan een maand later.

Ja want als ik nu via de site een NS Flex dal voordeel wil bestellen (heb nu weekend vrij) en ik voer daarbij mijn ov chipkaartnummer in dan zegt die dat dit pas mogelijk is vanaf 20 januari.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 29, 2024

Ja want als ik nu via de site een NS Flex dal voordeel wil bestellen (heb nu weekend vrij) en ik voer daarbij mijn ov chipkaartnummer in dan zegt die dat dit pas mogelijk is vanaf 20 januari.

Je kunt Dal Voordeel (eerste maand gratis) dit jaar nog bestellen via https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel?p=DVDW3 en dan op een nieuwe kaart. Lukt dat niet, dan gebruik een ander e-mailadres.

Dan laat je Dal Voordeel ingaan op de laatst mogelijke datum (ergens in januari) en zet je je kaart met Weekend Vrij per 20 januari op Basis.

johnnyvtz1990
  • Auteur
  • Reisleider**
  • December 30, 2024

Je kunt Dal Voordeel (eerste maand gratis) dit jaar nog bestellen via https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel?p=DVDW3 en dan op een nieuwe kaart. Lukt dat niet, dan gebruik een ander e-mailadres.

Dan laat je Dal Voordeel ingaan op de laatst mogelijke datum (ergens in januari) en zet je je kaart met Weekend Vrij per 20 januari op Basis.

Ja op zich maakt het voor mij niet zoveel uit wanneer ik het laat ingaan denk ik als ik twee kaarten heb.

Maar hoe bedoel je precies?

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 30, 2024

Ik bedoel dat als je vanaf 20 januari Dal Voordeel wilt, je daarop wat kunt besparen door het nu aan te vragen op een nieuwe kaart (met ingangsdatum half januari), want ik begreep ook dat je volgend jaar toch een nieuwe kaart nodig had? Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen om te maken.

johnnyvtz1990
  • Auteur
  • Reisleider**
  • January 2, 2025

Ik bedoel dat als je vanaf 20 januari Dal Voordeel wilt, je daarop wat kunt besparen door het nu aan te vragen op een nieuwe kaart (met ingangsdatum half januari), want ik begreep ook dat je volgend jaar toch een nieuwe kaart nodig had? Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen om te maken.

Is het een periode van 31 dagen of 30 dagen. Bij 20 december + 30 dagen kwam ik uit op 19 januari. Bij +31 dagen dus wel op 20 januari. Ik wil het liefst geen dag teveel betalen.

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • January 2, 2025

Een abonnement dat de 20e van de maand is ingegaan, kan vanaf de 20e van de volgende maand worden gewijzigd. In dit geval kan wijzigen dus vanaf 20 januari.