Ik reis met NS Flex en reis dan in de ochtend regelmatig 1e klas en dan in de middag weer 2e klas terug. Ik pas de klasse altijd aan nadat ik ben ingecheckt, zowel in de ochtend als in de middag. Nu zie ik op mijn laatste factuur dat er toch de hele dag 1e klas is doorberekend. Dat terwijl ik netjes de e-mailbevestigingen heb gehad van de wissels. Heeft iemand enig idee waar dit misgaat?
beantwoord
Klassenwissel NS Flex: toch hele dag volle prijs
Beste antwoord door MoDe
Geen idee, wij kunnen hier als reizigers niet bij klantgegevens om dat voor je uit te zoeken. Neem daarom telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.