| klassewissel niet meer mogelijk in app of op mijnns met flex altijd voordeel abonnement… ook de programmeurs van de app hebben er al naar gekeken: iemand enig idee en een oplossing, behalve elke keer de klantenservice moeten bellen voor een klassewissel |
beantwoord
klassewissel niet meer mogelijk in app of op mijnns
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo RichieNs en welkom bij de NS Community,
Wat gaven mijn collega's aan via de klantenservice? Het lijkt mij niet de bedoeling dat je elke keer contact met ons op moet nemen om een klassewissel te doen. Een meer logische handeling zou zijn dat er een melding wordt gemaakt of eventueel een beëindiging waarna jet abonnement weer besteld kan worden met gevolg dat alles dan wel goed staat.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.