beantwoord

klassewissel niet meer mogelijk in app of op mijnns

  • 6 October 2023
  • 10 reacties
  • 447 Bekeken

 

klassewissel niet meer mogelijk in app of op mijnns met flex altijd voordeel abonnement…

ook de programmeurs van de app hebben er al naar gekeken:
 
We hebben het hier bij de app-teams onderzocht maar konden niets vinden wat er fout zou kunnen gaan in de app, behalve dat er niet voldaan wordt aan de randvoorwaarden om de klassewissel widget te zien. Aangezien je ook niet van klasse kunt wisselen op ns.nl bij MijnNS is het vermoeden dat er iets niet goed is komen te staan in je account. Helaas kunnen en mogen wij daar niet bij. Daarom adviseer ik je de NS klantenservice te bereiken.

iemand enig idee en een oplossing, behalve elke keer de klantenservice moeten bellen voor een klassewissel

icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 October 2023, 17:04

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo RichieNs en welkom bij de NS Community,

 

Wat gaven mijn collega's aan via de klantenservice? Het lijkt mij niet de bedoeling dat je elke keer contact met ons op moet nemen om een klassewissel te doen. Een meer logische handeling zou zijn dat er een melding wordt gemaakt of eventueel een beëindiging waarna jet abonnement weer besteld kan worden met gevolg dat alles dan wel goed staat.

Er is nu een melding van gemaakt

 

Hopelijk wordt het snel opgelost. Hou je ons op de hoogte?

Ik heb hetzelfde probleem al sinds 23 september. Inmiddels van abonnement gewisseld, kaart verwijderd en weer toegevoegd, zelfde resultaat. Lijkt me dus geen individueel probleem. 

Ik help je graag verder via een privébericht AteP, maar heb daarvoor ook jouw persoonsgegevens nodig. Zou je daarom jouw account willen aanvullen met jouw volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en indien bekend jouw klantnummer? Deze gegevens kan alleen bekeken worden door jezelf en de NS Community moderators.

Indien gewenst kan je altijd achteraf jouw persoonsgegevens weer verwijderen uit jouw profiel.

Dag, ik heb hetzelfde probleem sinds een tijdje met mijn businesscard, kunt u mij ook een privébericht sturen?

Bij mij is het opgelost. Ik zie zowel de klassewissel widget als het kostenoverzicht en de samenreiskorting weer terug in de app. Er ontbrak dus meer dan enkel de klassewissel!

Weet helaas niet wat ze aangepast hebben aan mijn account of de app.

Mijn App versie is van 9 oktober, dus verwacht niet dat daar iets is aangepast, eerder deze week waren de widgets nog niet zichtbaar.

Reputatie 7
Badge +3

Dag, ik heb hetzelfde probleem sinds een tijdje met mijn businesscard, kunt u mij ook een privébericht sturen?

Privéberichten worden niet op verzoek gestuurd. Je zult zelf telefonisch, via X, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.

Badge +3

Bij mij is het opgelost. Ik zie zowel de klassewissel widget als het kostenoverzicht en de samenreiskorting weer terug in de app. Er ontbrak dus meer dan enkel de klassewissel!

Weet helaas niet wat ze aangepast hebben aan mijn account of de app.

Mijn App versie is van 9 oktober, dus verwacht niet dat daar iets is aangepast, eerder deze week waren de widgets nog niet zichtbaar.

De app is inderdaad geüpdatet, want je kunt nu ook zien welk abonnement je hebt (en dat eventueel wijzigen via een link naar de Mijn NS website).

Blijft vreemd dat het op de Mijn NS website ook niet werkte.

Goedemiddag, bij mij is alles nu ook weer normaal zowel in de app als op internet.

@Sacha nl: geen actie meer nodig. Bedankt voor het reageren. 

Reageer