beantwoord

Kosten NS Flex?

  • 29 July 2022
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Omdat ik een abonnement van mijn werk heb gekregen, wilde ik mijn eigen abonnement opzeggen. Nu was mijn plan om hem om te zetten naar NS Flex Basis, aangezien ik dacht het gratis was, zodat ik de kaart nog wel incidenteel kan gebruiken zonder op te laden.

In de bevestigingsmail die ik kreeg, stond echter dat het 5 euro per maand kost? Lijkt mij dat dit niet kan kloppen? Hoe komt dit? Want op deze manier zeg ik liever mijn abonnement op.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 July 2022, 21:51

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo 123NL en welkom bij de NS Community,

 

Er is geen abonnement wat 5 euro per maand kost. Indien er 5,10 euro staat dan ben je overgestapt naar NS Flex Dal Voordeel. Onder het kopje mijn producten in Mijn NS kan je zien wat voor abonnement je precies hebt. Je kan ook altijd contact opnemen met onze klantenservice om dit na te gaan en indien nodig dit aan te laten passen als het niet klopt.

Bedankt voor je reactie.

In mijn bevestigingsmail staat NS Flex Basis, totaalprijs: 5 euro per maand.

Heb in mijn NS gekeken, maar daar staat nog mijn oude abonnement, zal morgen wel contact opnemen met de klantenservice, had vanavond geen zin om eindeloos in de wacht te hangen.

 

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt voor je reactie.

In mijn bevestigingsmail staat NS Flex Basis, totaalprijs: 5 euro per maand.

Heb in mijn NS gekeken, maar daar staat nog mijn oude abonnement, zal morgen wel contact opnemen met de klantenservice, had vanavond geen zin om eindeloos in de wacht te hangen.

 

Dit klopt inderdaad niet. Basis kost niets. Goed dat je contact gaat opnemen met de klantenservice. Laat je nog weten waarom je deze mail heeft gekregen?

Badge +3

Bedankt voor je reactie.

In mijn bevestigingsmail staat NS Flex Basis, totaalprijs: 5 euro per maand.

Heb in mijn NS gekeken, maar daar staat nog mijn oude abonnement, zal morgen wel contact opnemen met de klantenservice, had vanavond geen zin om eindeloos in de wacht te hangen.

Bij de chat is het druk blijkbaar, maar via 030 751 5155 zou je binnen enkele minuten wel iemand aan de lijn moeten krijgen rond deze tijd.

Als je geen NS Flex Basis wilt dan is op saldo reizen met automatisch opwaarderen (kies vooral voor 10 euro per keer) ook een prima optie.

Nou ja, dat totdat je je kaart verliest en/of iemand anders ermee gaat reizen… maar bij Flex resulteert dat (onterecht) in hetzelfde, dat gaan wij (de NS) niet vergoeden… 😥

Heb gister contact opgenomen met de klantenservice, blijkbaar is dit een fout, en is dit ook intern bekend. De dame aan de telefoon heeft mij bevestigd dat er geen maandelijkse kosten zijn. Ga in de gate houden dat er inderdaad niets wordt afgeschreven!

Reputatie 7
Badge +3

Heb gister contact opgenomen met de klantenservice, blijkbaar is dit een fout, en is dit ook intern bekend. De dame aan de telefoon heeft mij bevestigd dat er geen maandelijkse kosten zijn. Ga in de gate houden dat er inderdaad niets wordt afgeschreven!

Dankjewel voor de terugkoppeling!

Reageer