Vandaag is mijn factuur binnengekomen voor september. Wat ik lees is dat NS willen in september zelfde bedrag af gaan schrijven dat al betaald is in augustus. Voor hetzelfde reis gemaakt in juli. Hoe kan ik dit tegenhouden?
beantwoord
Krijg tweede factuur voor een reis dat al betaald is.
Beste antwoord door JurgenH
Als je in Mijn NS naar de facturen gaat, dan kun je de facturen downloaden. In de facturen staat precies omschreven waarvoor kosten in rekening worden gebracht.
Staan er in de factuur inderdaad fouten, neem dan contact op met de klantenservice.
Let erop dat je nooit het afgeschreven bedrag gaat terugstorten/storneren. Dat levert alleen maar extra kosten en gedoe op.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.