beantwoord

meerdere abonnementen op 1 kaart

  • 2 April 2022
  • 3 reacties
  • 650 Bekeken

Ik las toennet nog een andere bericht dat meerdere abonnementen mogelijk is (een bericht van 2019). Nu lees ik hier dat het niet mogelijk. 

Ik heb net een extra abonnement "weekend vrij" toegevoegd aan mijn "traject vrij"(voor mijn werk) abonnement. 

Ben ik nu mijn "traject vrij" abonnement kwijt???????? 

Wat moet ik nu doen? 

Alvast bedankt voor het beantwoorden, 

Mvg, 

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 April 2022, 01:07

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat nu het handigst is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt geen 2 NS abonnementen op dezelfde kaart zetten als deze elkaar deels overlappen. Voor wat jij wilt, heb je 2 kaarten nodig.

Reputatie 2

Dit is bij NS inderdaad niet mogelijk. Ik zou het advies van @Tochjo opvolgen.

Bij Arriva Flow/Flex kun je wel deels overlappende (landelijke trein)abonnementen op 1 kaart zetten, maar die bieden voor zover ik weet weer geen Traject Vrij aan. Bij de combinatie die ik geprobeerd heb, werkte dat prima. Het abonnement dat voor de laagste ritprijs zorgde kreeg steeds voorrang.

Technisch kan het dus probleemloos op 1 OV-chipkaart, benieuwd of NS dit ook mogelijk gaat maken.

Reageer