Met flexcontract per ongeluk een meereiskaarttje gekocht. | NS Community

Met flexcontract per ongeluk een meereiskaarttje gekocht.

  • 11 October 2022
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb vorige week een flexcontract afgesloten. Ik heb nu een kaartje gekocht als zijnde een meereisticket met een onbekende foto erop… wat nu? 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Met een (Flex-)abonnement hoef/kun je geen kaartjes meer kopen. Je moet in- en uitchecken met je OV-chipkaart. Eventueel recht op korting wordt automatisch toegepast.

In principe wordt er geen geld teruggegeven voor gekochte e-tickets, omdat niet valt te controleren of er toch mee gereisd wordt. Je zou rechtstreeks contact op kunnen nemen met de klanteNService per telefoon, chat, Facebook of Twitter, om te kijken of ze uit coulance toch iets voor je kunnen betekenen.

Reageer