Ik heb een ns flex abbonement maar mijn kaart werkt niet. Ik wil graag weten of hij überhaupt geactiveerd is of een nieuwe pas moet aanvragen?!
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelIk heb een ns flex abbonement maar mijn kaart werkt niet. Ik wil graag weten of hij überhaupt geactiveerd is of een nieuwe pas moet aanvragen?!
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelHoi Brian36,
Wat bedoel je met ‘werkt niet'? Kun je er niet mee inchecken?
Als je voor het eerst een Flex-abonnement bestelt op een bestaande OV-chipkaart, moet je deze nog activeren bij een NS-automaat. Is dit ook gedaan?
Overigens zie je met Flex bij het inchecken altijd ‘Reizen op rekening’ staan. Je ziet dus niet of je met korting reist of niet. In Mijn NS kun je zien welk abonnement je hebt en zie je ook de prijzen van je reizen.
Goedemorgen Brian36 en welkom bij de NS Community.
Mocht het advies van mrfreeze niet helpen, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Via de Community hebben we geen inzage in jouw klantgegevens, dus we kunnen je maar beperkt helpen. Contact met onze Klantenservice kan telefonisch, via Social Media of chat. Hier vind je alle contactopties.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.