beantwoord

niet ingecheckt

  • 23 October 2023
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik kreeg zojuist een mail. Ik heb ingecheckt in Amersfoort uitgecheckt Groningen Europapark. Misschien heb ik hem er niet goed voorgehouden. Nu krijg ik een boete van 50 euro.? Medewerker kan mij niet helpen. Ik reis bijna nooit met de trein. Ben gelijk helemaal down er van. Ik weet niet wat ik fout gedaan heb. Dit is de mail: 

Beste mevrouw Klamer, Op 23 oktober 2023 is met kaart **** **** **** 9871 van E.A. Klamer een treinreis gemaakt zonder geldig reisrecht. Het correctietarief van € 50,00 wordt op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht. Heeft u nog vragen? We helpen u graag verder. Kijk op NS Klantenservice of stel uw vraag op de NS Community. Met vriendelijke groet, Lieneke Bouma Hoofd NS Klantenservice

icon

Beste antwoord door mrfreeze 23 October 2023, 17:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi S1s1,

In Amersfoort staan poortjes van verschillende vervoerders (NS en Connexxion). Ik vermoed dat je per ongeluk bij Connexxion bent ingecheckt.

Vreemd dat de klanteNService je niet kan of wil helpen. Of heb je een medewerker op het station gesproken? Normaal gesproken kan een eerste, eerlijke vergissing wel kwijtgescholden worden. Ik zou nogmaals contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

NS geel, Connexxion blauw.

 

Reputatie 6

Hey S1s1. Welkom bij de NS Community! 

Ik gok dat mrfreeze zijn vermoeden klopt. Ik wil je dan toch nog aanraden om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice om te kijken of dit nog gecorrigeerd kan worden. Het kan zijn dat je ook nog een verkeerde check bij Connexxion nu hebt staan, deze kan je hier corrigeren. 

Reageer