Ik ben op 19 oktober van Haarlem Spaarnwoude ingechekt,maar op Haarlem Station was een storing,dus ik kon niet uitchecken.Ik heb een ns flex abbonement,tussen Haarlem-A'dam centraal.In de app staat,dat ik 20€ moet betalen om niet uit te checken.Ik heb uitgechektgemist.nl gekeken,daar kan ik niks regelen.Klantenservice gebeld,heel slecht service(eerdere ervaring)ze kunnen daar ook niet helpen.Ik vind het belachelijk,dat door een storing moet ik zelf uitzoeken,hoe ik 20 euro terug kan krijgen
niet uitgechekt
Beste antwoord door Aurora NS
Hoi Zsuzsa, en welkom op de NS Community.
Wat jammer om te lezen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad bij de Klantenservice. Als er een in- of uitcheck ontbreekt kan de Klantenservice deze over het algemeen prima voor je aanpassen. Bij NS Flex kan het alleen iets langer duren voordat de rit ook daadwerkelijk te zien is. Wellicht dat mijn collega je daarom (nog) niet verder kon helpen.
Uiteraard kijk ik dat graag voor je na. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres?
Edit: Na dit nagekeken te hebben blijkt inderdaad dat de rit nog niet zichtbaar is in het systeem. Na een aantal dagen is dit wel het geval en kan de Klantenservice de rit corrigeren.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.