Skip to main content
Antwoord

ns fkex doet het niet

  • October 31, 2021
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Ns flex abonnement en producten opgehaald. Toch lukt reizen niet. Melding dat saldo te laag is. Klopt toch niet?

Beste antwoord door Stijn NS

Goedemiddag H66H en welkom bij de NS Community!

Het advies van Thom is inderdaad wat ik in eerste instantie ook zou willen aanraden. Mocht dat niet het geval zijn dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan even mee kijken of er toch iets niet is goed gegaan met de activatie. Deze zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

3 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • October 31, 2021

Staat u mogelijk met een negatief saldo op uw kaart? Dan lukt het reizen met Flex ook niet en moet u het eerst aanvullen. 


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • October 31, 2021

@H66H Hoeveel staat er op uw saldo?


Stijn NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 1, 2021

Goedemiddag H66H en welkom bij de NS Community!

Het advies van Thom is inderdaad wat ik in eerste instantie ook zou willen aanraden. Mocht dat niet het geval zijn dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan even mee kijken of er toch iets niet is goed gegaan met de activatie. Deze zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').