Ik heb NS flex en ben onlangs 65 jaar geworden . Ik meen ergens gelezen te hebben dat ik dan 50% korting krijg op het flex abonnement . Klopt dit en zo ja gaat dit automatisch of moet ik dat aanvragen ?
Formeel is het zo dat er een aanbieding is voor nieuwe klanten. Drie maanden lang Dalvoordeel Flex voor €2,50. In de praktijk krijgt iedereen het. Als u overgaat van Dalvoordeel op saldo naar Dalvoordeel Flex heeft u er gewoon recht op, maar of het verstandig is, is een tweede.
Het gaat in geen geval automatisch en dat is denk ik maar goed ook.
https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel
Bedenk wel dat u dit Flexabonnement niet kunt combineren met de vrij gunstige keuzedagen, wel met een goedkoop Weekendvrij of Dalvrij abonnement.
Als u overgaat naar Flex vervalt uw Dalvoordeelabonnement op saldo automatisch. In dat geval krijgt u een evenredig deel van uw Dalvoordeelabonnement op saldo terug.
In het geval dat u keuzedagen heeft en wilt houden, moet u dit dus niet doen.
65+ers kunnen korting krijgen op een weekend vrij en een dal vrij abonnement. Op grond van de geboortedatum wordt bij aanvraag van 1 van deze 2 abonnementen de korting automatisch berekend.
Dank voor de reactie ! En de tips ! Hier kan ik echt wat mee ! Vriendelijke groet , Alie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.