beantwoord

NS flex

  • 14 March 2024
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb NS flex en ben onlangs 65 jaar geworden . Ik meen ergens gelezen te hebben dat ik dan 50% korting krijg op het flex abonnement . Klopt dit en zo ja gaat dit automatisch of moet ik dat aanvragen ? 

icon

Beste antwoord door Thom 14 March 2024, 13:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Formeel is het zo dat er een aanbieding is voor nieuwe klanten. Drie maanden lang Dalvoordeel Flex voor €2,50. In de praktijk krijgt iedereen het. Als u overgaat van Dalvoordeel op saldo naar Dalvoordeel Flex heeft u er gewoon recht op, maar of het verstandig is, is een tweede.

Het gaat in geen geval automatisch en dat is denk ik maar goed ook.

https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel

Bedenk wel dat u dit Flexabonnement niet kunt combineren met de vrij gunstige keuzedagen, wel met een goedkoop Weekendvrij of Dalvrij abonnement.

Als u overgaat naar Flex vervalt uw Dalvoordeelabonnement op saldo automatisch. In dat geval krijgt u een evenredig deel van uw Dalvoordeelabonnement op saldo terug.

In het geval dat u keuzedagen heeft en wilt houden, moet u dit dus niet doen.

Reputatie 7
Badge +3

65+ers kunnen korting krijgen op een weekend vrij en een dal vrij abonnement. Op grond van de geboortedatum wordt bij aanvraag van 1 van deze 2 abonnementen de korting automatisch berekend.

Dank voor de reactie ! En de tips ! Hier kan ik echt wat mee ! Vriendelijke groet , Alie

Reageer