beantwoord

NS Flex abonnement binnen een maand upgraden

  • 9 September 2023
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Ik gebruik NS Flex. Op dit moment twijfel ik wel abonnement het meest geschikt voor mij is, omdat ik nog niet weet hoe veel ik met de trein zal gaan reizen. Daarom dus de volgende vraag:

 

Stel, ik neem een weekend vrij abonnement. En na een paar weken (binnen een maand) bedenk ik me en wil ik toch liever dal vrij. Is het dan mogelijk om, ondanks de regel dat ik mijn abonnement minstens een maand moet hebben, mijn abonnement te upgraden. Of moet ik dan wachten tot die maand voorbij is? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 9 September 2023, 10:11

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Zelf kunt u het abonnement de eerste maand niet wijzigen, ook niet naar een duurder abonnement. U zou dan rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice met de vraag of zij het abonnement voor u willen wijzigen. Een wijziging naar een duurder abonnement is meestal geen probleem, maar uw verzoek kan worden afgewezen.

Reputatie 5

Zo’n upgrade binnen de 30 dagen wil de klantenservice wel doen als je ze belt (0307515155). Heb dat zelf pas gedaan, van dalvoordeel naar weekendvrij.

Er werd wel gezegd dat ze het “uit coulance” had gewijzigd binnen de 30 dagen termijn, dus ik kreeg de indruk dat dit geen vanzelfsprekendheid is maar als je beleefd alstublieft en dankuwel zegt is het oke 😉

Omlaag bijstellen zullen ze dus hoogstwaarschijnlijk niet doen.

Reputatie 7
Badge +3

Flex upgraden binnen een maand vanaf basis is geen probleem. Vanaf een ander flexabonnement ben je afhankelijk van coulance. Downgraden binnen een maand kan niet.

Reageer