Skip to main content

Ik probeer al weken lang een flex abbo af te sluiten. x op x vliegt het op storing. ‘NS Flex beweegt even niet mee...’ ‘Even’ duurt al wel heel lang inmiddels. Welke oplossing is er? 

 

Hoi @Roy BF

Waar ergens in het bestel proces loop je steeds vast?

Je kunt evertueel ook de NS klantenservice bellen op 030-751 51 55 (dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen het abonnement ook voor je in orde maken. Succes! 


Hi, ik loop vast nadat ik op de bestelknop druk; wanneer ik het in de afgelopen periode ook probeer, het eindigt altijd weer hiermee. :-( 

 


Dat kan niet de bedoeling zijn. 

Misschien toch maar eens bellen met de klantenservice? 


Ik heb precies hetzelfde.. al weken lang.. en ik wil niet bellen maar dit gewoon online kunnen regelen.. wat volgens mij de bedoeling is toch?


Ik heb precies hetzelfde.. al weken lang.. en ik wil niet bellen maar dit gewoon online kunnen regelen.. wat volgens mij de bedoeling is toch?

Belangst 🙈? Als het niet online kan, moet het op een andere manier of het is wachten totdat het online kan. 


U kunt ook met NS klantenservice contact opnemen met facebook messenger of chat. Is ook online.


Wat u kan proberen is een andere browser gebruiken, de fragile website van NS heeft vaak kuren op mijn hoofdbrowser maar werkt op een andere.

 

Als u geen andere browser heeft kan u de lokale sitegegevens verwijderen (vanuit de instellingen van uw browser), dit verwijdert niet uw NS-account, maar moet alleen opnieuw inloggen.

Of u kunt het ook proberen in een incognito/privetab, deze bevatten geen cookies of dergelijke informatie dat de oorzaak kan zijn van de foutmelding.

 

Als alles tevergeefs is, dan wordt het NS een mailtje sturen want dan is het duidelijk strict een server-side issue


Reageer