Skip to main content
Antwoord

NS Flex bewegt even niet mee

  • October 6, 2024
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

Ik probeer al weken lang een flex abbo af te sluiten. x op x vliegt het op storing. ‘NS Flex beweegt even niet mee...’ ‘Even’ duurt al wel heel lang inmiddels. Welke oplossing is er? 

 

Beste antwoord door Anonymous

Hoi @Roy BF

Waar ergens in het bestel proces loop je steeds vast?

Je kunt evertueel ook de NS klantenservice bellen op 030-751 51 55 (dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen het abonnement ook voor je in orde maken. Succes! 

7 reacties

  • Antwoord
  • October 6, 2024

Hoi @Roy BF

Waar ergens in het bestel proces loop je steeds vast?

Je kunt evertueel ook de NS klantenservice bellen op 030-751 51 55 (dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen het abonnement ook voor je in orde maken. Succes! 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • October 6, 2024

Hi, ik loop vast nadat ik op de bestelknop druk; wanneer ik het in de afgelopen periode ook probeer, het eindigt altijd weer hiermee. :-( 

 


  • October 6, 2024

Dat kan niet de bedoeling zijn. 

Misschien toch maar eens bellen met de klantenservice? 


  • Op het juiste spoor
  • October 13, 2024

Ik heb precies hetzelfde.. al weken lang.. en ik wil niet bellen maar dit gewoon online kunnen regelen.. wat volgens mij de bedoeling is toch?


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • October 13, 2024

Ik heb precies hetzelfde.. al weken lang.. en ik wil niet bellen maar dit gewoon online kunnen regelen.. wat volgens mij de bedoeling is toch?

Belangst 🙈? Als het niet online kan, moet het op een andere manier of het is wachten totdat het online kan. 


Forum|alt.badge.img
  • Intercity
  • October 13, 2024

U kunt ook met NS klantenservice contact opnemen met facebook messenger of chat. Is ook online.


Slagroomwolk
  • Intercity
  • October 13, 2024

Wat u kan proberen is een andere browser gebruiken, de fragile website van NS heeft vaak kuren op mijn hoofdbrowser maar werkt op een andere.

 

Als u geen andere browser heeft kan u de lokale sitegegevens verwijderen (vanuit de instellingen van uw browser), dit verwijdert niet uw NS-account, maar moet alleen opnieuw inloggen.

Of u kunt het ook proberen in een incognito/privetab, deze bevatten geen cookies of dergelijke informatie dat de oorzaak kan zijn van de foutmelding.

 

Als alles tevergeefs is, dan wordt het NS een mailtje sturen want dan is het duidelijk strict een server-side issue