Ik heb vorige week een NS flex dal voordeel abonnement afgesloten. Nu wil ik kijken hoe het werkt met de samenreiskorting alleen krijg ik in de app te zien dat ik geen code kan delen, omdat ik geen abonnement zou hebben. Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi Sanneboven,
Welke ingangsdatum heb je gekozen voor je abonnement? Het abonnement is pas vanaf die datum zichtbaar in Mijn NS en in de app.
Vanaf 12 maart. Heb gisteren brief gekregen met mijn persoonlijke ov kaart. In die brief staat ook dat dat mijn abonnement erop staat. Of moet je die nog ouderwets via zo'n apparaat erop zetten?
Als bij de bestelling van een abonnement ervoor wordt gekozen om een nieuwe OV-chipkaart mee te bestellen, dan staat het abonnement al op de kaart en hoeft het niet meer bij een automaat te worden opgehaald.
Als het goed is, kunt u dus sinds vandaag wel Samenreiskorting activeren, omdat uw abonnement vandaag is ingegaan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.