Skip to main content
beantwoord

NS Flex dal voordeel samenreiskorting

Ik heb vorige week een NS flex dal voordeel abonnement afgesloten. Nu wil ik kijken hoe het werkt met de samenreiskorting alleen krijg ik in de app te zien dat ik geen code kan delen, omdat ik geen abonnement zou hebben. Hoe kan ik dit oplossen? 

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Sanneboven,

Welke ingangsdatum heb je gekozen voor je abonnement? Het abonnement is pas vanaf die datum zichtbaar in Mijn NS en in de app.

Bekijk origineel

3 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7307 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Hoi Sanneboven,

Welke ingangsdatum heb je gekozen voor je abonnement? Het abonnement is pas vanaf die datum zichtbaar in Mijn NS en in de app.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 12 maart 2025

Vanaf 12 maart. Heb gisteren brief gekregen met mijn persoonlijke ov kaart. In die brief staat ook dat dat mijn abonnement erop staat. Of moet je die nog ouderwets via zo'n apparaat erop zetten?😅

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13135 reacties
  • 12 maart 2025

Als bij de bestelling van een abonnement ervoor wordt gekozen om een nieuwe OV-chipkaart mee te bestellen, dan staat het abonnement al op de kaart en hoeft het niet meer bij een automaat te worden opgehaald.

Als het goed is, kunt u dus sinds vandaag wel Samenreiskorting activeren, omdat uw abonnement vandaag is ingegaan.

Reageer