beantwoord

NS flex factuur

  • 21 September 2023
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Elke maand krijg ik op de 20ste een factuur toegestuurd van de NS. Deze factuur kan ik ook terugvinden bij mijn facturen op mijn NS. In september heb ik echter op zowel de 6 september als 20 september een factuur gekregen. Het bedrag van de factuur die ik op 6 september heb ontvangen is op 11 september afgeschreven van mijn rekening. Ik kan de factuur niet terugvinden tussen mijn facturen op mijn NS. Waar komt deze factuur vandaan? 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 21 September 2023, 20:49

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Volgens mij was er een storing waardoor er (abonnements)kosten ontbraken op facturen. Vandaar een extra factuur, maar die zou natuurlijk gewoon in Mijn NS moeten staan.

Om welk bedrag ging het?

Hallo Maud Bisschop en welkom bij de NS Community,

 

Wat Robert aangaf kan de aanleiding zijn of heb je wellicht je abonnement op 06.09 gewijzigd? Als de factuur niet online staat dan wil ik je het advies geven om dit uit te laten zoeken via onze klantenservice. Wil je ons laten weten waarvoor de factuur was?

Badge +3

Zie ook 

 

Reageer