Sticky

NS Flex: Flexibel Reizen op Rekening



Toon eerste bericht

285 reacties

Ik heb vorige week een NS Flex "weekend gratis" abonnement gekocht met een OV chipkaart die binnen 5 werkdagen bezorgd zou worden. Nu gaat mijn abonnement morgen in, de dag dat ik zou reizen, terwijl de ov kaart nog steeds niet bezorgd is. Daardoor moet ik morgen dus dubbele reiskosten maken, terwijl ik gewoon betaald heb voor dit abonnement dat morgen ingaat. Is er een manier waarop ik alsnog op mijn abonnement kan reizen en dus niet 2x zoveel geld kwijt ben?

Reputatie 7
Badge +3

Daarvoor kun je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via chat , Twitter of Facebook.

Badge +3

Q3 (3e kwartaal) staat bekend om te late leveringen van ov-chipkaarten.

Dus die zal dinsdag wel komen (maandag geen postbezorging). Tot die tijd zie https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html

Ik heb zojuist een abonnement “Traject vrij” gekocht en in de bevestiging stond dat dit abonnement vandaag ingaat. Nu moet ik dit abonnement echter nog wel op mijn ov chipkaart zetten, alleen moet ik daarvoor wachten op een bevestigingsmail, voordat ik dit daadwerkelijk kan doen bij een automaat. Weet iemand hoe snel dit gaat, aangezien ik morgen vroeg de trein moet pakken op het desbetreffende abonnement.

 


zojuist de mail met daarin de bevestiging gekregen dat ik mijn abonnement kan ophalen bij een automaat, mijn vraag vervalt bij deze.

Reputatie 7
Badge +3

Over het algemeen binnen een uur, vaak zelfs sneller.

Kijk anders even in je MijnNS account bij die kaart bij “Tonen op te halen producten". 

Hello Dear NS team
After 1 week expectation to receive my OV-chipcard based on my registration on NS product for bundle of 107.90 Euro, I have not received it yet and also in parallel I followed this case with OV-chipcard team.
Please support me to have it ASAP to avoid more incur losses.

Het referentienummer van uw bestelling is: R01_0214848716.

NS Flex:NS Flex Dal Vrij
Bestaat uit:
Onbeperkt reizen in het weekend, € 31,60 per maand
Onbeperkt reizen buiten de spits, € 76,30 per maand
Vol tarief in de spits, € 0,00 per maand
Totaalprijs:€ 107,90 per maand
Looptijd contract:Doorlopend, maandelijks aanpasbaar
Ingangsdatum:31 augustus 2022

 

Thank you in advance for your consideration and support as always

 

Reputatie 7
Badge +3

It kind of looks like the usual busy period and backlog at OV-chipkaart.nl early september, holidays are over, (new) students need a new card for their student travel product. 

Contact NS customerservice for a solution.

I think so momo, Thank you for your kind reply

Hello! I have ordered two Ov Chipkaart cards with a subscription of 31.60 each and they have not arrived at my address. The payments have already been made to our account and we should use the cards. We called but got no answer. How can we request a new card or a refund as we cannot use the service? Thank you. Greetings!

Reputatie 7
Badge +3

The same answer as I gave a week ago to Amir applies, contact NS customer service.

Reageer