Sticky

NS Flex: Flexibel Reizen op Rekening

Toon eerste bericht

306 reacties

Reputatie 5
Badge

Hi JohMA en welkom bij de NS Community! 
Als dit om een treinreis gaat, lijkt het alsof jouw NS Flex abonnement niet goed op de kaart staat. Ik raad je aan om jouw abonnement even na te laten kijken door onze klantenservice.

Reputatie 7
Badge

En als het een BTM reis was kan het ook zijn dat het BTM deel van Flex niet actief is. Bijvoorbeeld omdat er een regionaal abonnement op je kaart staat/stond.

Sommige busmaatschappijen blijken daarnaast ook eerst te checken op voldoende saldo alvorens flex aan te spreken. Dat kan het ook zijn.

Goedemiddag! 

Ik stapte in de trein op het centraal station van de stad Enschede, ging door de tourniquets en stapte uit op het centraal station van Utrecht. Aangezien beide stations zijn uitgerust met tourniquets die werkten om te openen, kon ik er niet doorheen zonder kaartje, er was duidelijk een storing in uw systeem. Gelieve deze situatie te verduidelijken, aangezien het mijn ontevredenheid over de NS-diensten veroorzaakt. station Enschede Centraal is voorzien van videobewaking, zodat u alle informatie in de database heeft opgeslagen. Laat het me weten over uw beslissing. 

Met vriendelijke groet, 

Nikolay Tryfonov

Badge +3

Goedemiddag! 

Ik stapte in de trein op het centraal station van de stad Enschede, ging door de tourniquets en stapte uit op het centraal station van Utrecht. Aangezien beide stations zijn uitgerust met tourniquets die werkten om te openen, kon ik er niet doorheen zonder kaartje, er was duidelijk een storing in uw systeem.

Ehh, er is een storing in welk systeem omdat je zonder kaartje niet door de poortjes kon? 😂

Of bedoel je dat je in Enschede bij Blauwnet ingecheckt hebt en in Utrecht uitgecheckt bij NS? Daarvoor moet je bij de Klantenservice zijn (in geval van Flex bij NS en bij reizen op saldo ook die van Blauwnet, of via uitcheckgemist.nl)

U kunt mijn betaling alsnog incasseren!: 

“Uit onze administratie blijkt dat de automatische incasso van factuur 440008855124 van 15 januari 2023 is gestorneerd.”

Groeten,

Frank van Vliet

Bankrekening: *verwijderd door moderator* t.mn.v. F.L. van Vliet

Reputatie 7
Badge +3

U kunt mijn betaling alsnog incasseren!: 

“Uit onze administratie blijkt dat de automatische incasso van factuur xxxxxxxxx van 15 januari 2023 is gestorneerd.”

Groeten,

Frank van Vliet

Dat kunnen wij hier niet. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niets met klantgegevens.

Bij deze openbare community kunnen wel anderen misbruik van uw gegevens maken. Het beste kunt u deze per direct verwijderen.

Dat kan via de 3 puntjes rechts.

Voor de betaling krijgt u een herinnering met gegevens hoe deze alsnog te betalen.

Reageer