Sticky

NS Flex: Flexibel Reizen op Rekening



Toon eerste bericht

382 reacties

Reputatie 7
Badge

Hartelijk dank voor je antwoord. Maar werken al deze operators die je hebt genoemd, zoals lauwnet, Connexxion en Arriva, als ik ze in de toekomst zou nemen, met het NS Flex-abonnement? Of moet ik apart een kaartje kopen?

Dat werkt, met een NS Flex abonnement berekenen deze vervoerders de kosten aan NS en belanden ze keurig met de kosten voor je reizen bij NS zelf op de factuur die je van NS ontvangt.

Hello. I have been checked on my train trip by controller man and my ticket was ok. When i get out of train i have received an email that i will get a fine for my trip. I have found the guy which checked my ticket and went to ns informations on the station and anyone didnt know what happened and said a should contact customer service but i can find any mail or phone contact. 

Reputatie 7
Badge +1

Hello. I have been checked on my train trip by controller man and my ticket was ok. When i get out of train i have received an email that i will get a fine for my trip. I have found the guy which checked my ticket and went to ns informations on the station and anyone didnt know what happened and said a should contact customer service but i can find any mail or phone contact. 

NS have no public email anymore.

You can call them, use Facebook or X or chat:

https://www.ns.nl/en/customer-service/contact

Ik heb de rekening betaald en er is geen betalingsmail verzonden

Wij versturen geen bevestiging als er een betaling is gedaan. Als dat niet je vraag is dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Ik gebruik het maandpakket, maar ik ben een keer vergeten check uit te swipen en er is 50 euro afgeschreven, wat moet ik doen?

Reputatie 7
Badge +3

Ik gebruik het maandpakket, maar ik ben een keer vergeten check uit te swipen en er is 50 euro afgeschreven, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice Dat kan telefonisch, via X, Facebook of chat.

Reageer