Hoi ik heb NS Flex op de kaart gezet bij een automaat maar ipv mijn abo Dal voordeel. Wanneer krijg ik mijn geld terug van mijn abo kosten? En ik hoop dat ze nu niet er allebei opstaan? Want ik wil juist van Dal Voordeel af! Ik heb dit nog tot april 2024 maar wel opgezegd. Wat nu te doen? Ik heb wel een mail gekregen dat er nog €8,80 op mijn pc kaart stond en ik die terugkrijg maar mijn abo kosten wil ik ook terug natuurlijk.
NS flex ipv dal voordeel
Beste antwoord door Tochjo
U krijgt de te veel vooruitbetaalde abonnementskosten van Dal Voordeel op saldo binnenkort vanzelf terug. U zou daar binnen enkele dagen een bericht over moeten ontvangen.
Alleen in de onwaarschijnlijke situatie dat u meer dan een maand hebt gewacht met het ophalen van de bestelling bij een automaat nadat u voor NS Flex gekozen hebt, kan het zijn dat het oude abonnement niet goed beëindigd is. Mocht dit toch het geval zijn, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om het alsnog te beëindigen. Maar anders hoeft u zich geen zorgen te maken.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.