beantwoord

ns flex is opgezegd, maar dat was niet de bedoeling

  • 14 September 2022
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Hallo,

 

Ik ging naar m'n werk met de trein. Bij inchecken gaf de paal, geen saldo, aan. Bij checken bleek dat NS Flex was opgezegd. Waarschijnlijk heb ik dat bij het opladen van m'n tegoed zelf uitgezet, maar dit was niet de bedoeling. Bij in en uitchecken hierna bleek dat ik ook nog een per abuis het verkeerde nieuwe abonnement had gekozen, ik had weekendvoordeel gekozen terwijl ik gewoon 40% voordeel nodig had. Ik kon niemand bereiken hierover waardoor ik hier de vraag stel 

 

Kan m'n flexabo weer aangezet worden en kan m'n weekendvoordeel van €2 omgezet worden naar voordeel van €5,10?

 

Bij voorbaat dank

 

Frank 

 

 

icon

Beste antwoord door JurgenH 14 September 2022, 15:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Heb je inmiddels al wel weer een Flex abonnement op je ov-chipkaart staan, of lukt dat ook niet meer?

Voor het wijzigen van je abonnement zul je contact op moeten nemen met de klantenservice. In de meeste gevallen kan de klantenservice het abonnement zo voor je omzetten.

Hou wel rekening met lange wachttijden, het kan erg druk zijn bij de klantenservice.

Het is met NS-Flex overigens niet nodig om saldo op te laden, omdat gemaakte kosten achteraf gefactureerd worden.

Reageer