beantwoord

ns flex rijden op rekening

  • 29 August 2022
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Hoe zit het met onze abbonement kosten waar we nu natuurlijk geen gebruik van kunnen maken ns 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 August 2022, 17:26

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

U kunt onderaan op deze pagina informatie vinden over vergoeding bij een staking voor abonnementhouders, onder de kopjes “OV-chipkaart: vol tarief of Voordeel-abonnement", “OV-chipkaart: Vrij-abonnement waarmee je buiten je vrij-periode reist” en “OV-chipkaart: Vrij-abonnement waarmee je binnen je vrij-periode reist". Kies het kopje dat voor u van toepassing is.

Hallo Jolandac en welkom bij de NS Community,

 

Via onze website onder het kopje wat geldt voor mij in mijn situatie kan je lezen waar je recht op hebt.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt als je flex hebt jouw abonnement terugzetten naar basis als je deze de afgelopen maand niet gewijzigd hebt.

Als je dat doet, moet je dan wel in 1x het bedrag van 60.- voor een jaar betalen toch? Want ik had 40%korting buiten spitsuren en weekenden en betaalde dat toen per jaar. 2 maand terug overgegaan naar flex en dat ik eenmaal per maand 5.10 betaal plus de kosten die ik gemaakt heb met reizen. 

Factuur juli betaald, factuur aug zie ik nu niet staan, alleen dat de volgende factuur rond 30 sept erop zou zijn. Kan nergens anders info vinden misschien heeft u een idee?

Mvg shanna snijder  

Reputatie 7
Badge +3

Alleen bij een Dal Voordeel op saldo betaal je in 1 x keer het abonnementsbedrag voor een jaar. Dat is dit jaar €61,20. Bij Flex betaal je altijd per maand. 

Reageer