Skip to main content
Antwoord

NS Flex traject vrij kaart + andere vervoerders

• January 13, 2025
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een NS Flex traject vrij kaart. Nu kreeg ik bericht dat het automatisch opladen wordt gestopt. Mijn OV kaart is ook voor reizen met de tram van een andere vervoersdienst. Nu NS het automatisch opladen heeft gestopt, hoe reis ik dan met de tram?

Beste antwoord door Tochjo

Met NS Flex reist u in al het openbaar vervoer op rekening, ook in bus, tram en metro. De reizen die u bij andere vervoerders maakt, komen ook op de factuur te staan die u van NS ontvangt. De verschuldigde kosten worden maandelijks door NS automatisch van uw rekening afgeschreven. NS draagt dan de juiste bedragen aan de andere vervoerders af.

2 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • January 13, 2025

Met NS Flex reist u in al het openbaar vervoer op rekening, ook in bus, tram en metro. De reizen die u bij andere vervoerders maakt, komen ook op de factuur te staan die u van NS ontvangt. De verschuldigde kosten worden maandelijks door NS automatisch van uw rekening afgeschreven. NS draagt dan de juiste bedragen aan de andere vervoerders af.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • January 13, 2025

Hallo Pukkie2010 en welkom bij de NS Community,

Op aanvulling van Tochjo wil ik nog aangeven dat als je een abonnement hebt voor de tram of toch liever de reizen met de tram op saldo wilt maken je ook het gedeelte voor de bus, tram en metro voor NS Flex uit kan laten zetten. Hiervoor kan je terecht bij onze klantenservice.