Skip to main content

De treinreis die ik maakte op 01-10-2024 van Elten naar Amsterdam Sloterdijk en retour zijn nog steeds niet volledig bekend Helaas kan ik nu problemen verwachten met het indienen van de declaratie daar deze meer als een week oud is.  Deze reis is gemaakt met mijn ov pas 40% korting in daluren . 

Hallo Wanders HP en welkom bij de NS Community,

 

Spijtig dat de prijs nog niet in het overzicht staat. Soms kan het even duren voordat ons systeem dit allemaal heeft verwerkt. Op de factuur zal de prijs in ieder geval wel staan. Wellicht is een Dal Voordeel abonnement op saldo een beter alternatief. Daarmee reis je op saldo en zie je gelijk de prijs van de reis in Mijn NS staan.


Voor de duidelijkheid: dit is al jaren een probleem sinds de invoering van Flex waar veel over geklaagd wordt maar wat door NS compleet wordt genegeerd. En met "even" bedoelt men tot rustig een paar weken. Als je bijvoorbeeld dezelfde maand moet declareren, is de administratie van NS afwachten eigenlijk geen optie. Je moet dan zelf de kosten uitrekenen in de reisplanner o.i.d. of zorgen voor een business card (rechtstreeks bij je werkgever in rekening gebracht) of een tweede ov chipkaart zonder NS Flex.


Ik heb juist gekozen voor voor dit abbonnement Ik krijg toch sterk de indruk dat medewerkers bij deze afdeling niet bekwaam zijn en ook niet geinteresseerd voor hun werk.


Hoi @Wanders HP

Welke afdeling bedoel je? 


Voor de duidelijkheid: dit is al jaren een probleem sinds de invoering van Flex waar veel over geklaagd wordt maar wat door NS compleet wordt genegeerd. En met "even" bedoelt men tot rustig een paar weken. Als je bijvoorbeeld dezelfde maand moet declareren, is de administratie van NS afwachten eigenlijk geen optie. Je moet dan zelf de kosten uitrekenen in de reisplanner o.i.d. of zorgen voor een business card (rechtstreeks bij je werkgever in rekening gebracht) of een tweede ov chipkaart zonder NS Flex.

Diezelfde NS stuurt wel met gemak 'snel' een incassobureau op je dak. Dat dan weer wel.


Reageer