Skip to main content

Ik ontvang een factuur voor een reis op 11 november maar die dag heb ik niet gereist. In totaal wordt maar liefs voor ruim E50,-- afgeschreven. Ook wordt er een NS_Fiets in rekening gebracht voor E7,50. voor een periode vam ruim 10 dagen. Maar ik heb mijn prive fiets nooit. Totaal E57,50 ontrechte facturen 

 :

11-11-2024 - Correctietarief: reis zonder check-uit Hoorn Onbekend 2 € 12,00
11-11-2024 - Herstel vergeten check-in en -uit Hoorn Amsterdam Centraal 2 € 9,60
11-11-2024 - Correctietarief: reis zonder check-uit Hoorn Onbekend 2 € 12,00 -
11-11-2024 NS Correctietarief: reis zonder check-in Hoorn 2 € 12,00
11-11-2024 NS Herstel vergeten check-in en -uit Amsterdam Centraal Hoorn 2 € 9,60
11-11-2024 NS Correctietarief: reis zonder check-in Hoorn 2 € 12,00 -

19-10-2024 NS Fiets Stallen op rekening (normaal tarief) Stalling op rekening (normaal tarief) Hoorn 19-10-2024 13:09:47 - 02-11-2024 20:57:45 € 7,70
Ik heb mijn fiets nooit in de stalling laten staan en gebruik hem elke dag

Contact zoeken met de NS loopt moeizaam, je wordt doorverbonden en dan wacht je 15 minuten en dan wordt er gezegt dat de afdeling het te druk heeft en later weer moet bellen.

 

 

 

 

Hoi jNivard,

Vervelend dat de klanteNService het zo druk heeft, maar dat is wel de plek om dit probleem aan te kaarten. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens. Je kunt de klanteNService ook bereiken per chat, Facebook en X.


Vreemd inderdaad. De correcties (die bedragen van 12 euro) middelen zich zo te zien wel uit, maar er wordt wel een reis van Hoorn naar Amsterdam C en terug gerekend, blijkbaar als ‘herstel’ voor iets wat eerder gebeurd is (ontbrekende transacties).

Voor je fiets is er blijkbaar een keer iets mis gegaan waardoor het systeem denkt dat je een fiets 15 dagen gestald hebt.


Reageer