Skip to main content

Het lijkt haast wel onmogelijk om NS flex aan te passen naar basis, terwijl dit heel makkelijk schijnt te zijn via de reclame van NS zelf.

 

Ik heb een topic post gevolgd van iemand anders waarbij het zelfs stap voor stap word uitgelegd en dan krijg ik deze fout melding.

 

 

De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen.  ( ben natuurlijk al ingelogd)

 

probeer ik de klanten service te bellen, word ik 5x meteen weg gedrukt of staat de telefoon uit na het keuze menu…

 

bizar dit. kan iemand duidelijk vertellen hoe ik dit abbonement kan aanpassen?

 

edit: via de app is het inmiddels gelukt, via de website is het onmogelijk.

……...


De melding om in te loggen terwijl iemand al ingelogd is komt vaker voor, maar dan bij bv aanschaffen dan een OV-fiets abonnement. Het euvel daar is dan dat niet alle gegevens in het profiel van het MijnNS account zijn ingevuld, bv de geboortedatum of telefoonnummer. Dat zou u voor de zekerheid nog kunnen checken. 


bizar dit. kan iemand duidelijk vertellen hoe ik dit abbonement kan aanpassen?

edit: via de app is het inmiddels gelukt, via de website is het onmogelijk.

Apart, want de NS app stuurt je ook simpelweg door naar de Mijn NS website (met de juiste inloggegevens).


Reageer