Skip to main content

Op mijn rekening overzicht staat een reis op 31-10 van hengelo naar leeuwarden deze is niet juist. 
op 1 nov heb ik een reis gemaakt van vriezenveen naar leeuwarden via Almelo en zwolle in Zwolle is uitchecken mislukt. Kunnen jullie zorgen dat dit aangepast wordt. 

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Op mijn rekening overzicht staat een reis op 31-10 van hengelo naar leeuwarden deze is niet juist. 
op 1 nov heb ik een reis gemaakt van vriezenveen naar leeuwarden via Almelo en zwolle in Zwolle is uitchecken mislukt. Kunnen jullie zorgen dat dit aangepast wordt. 

Wat bedoel je met "uitchecken is mislukt"? Gezien het feit dat het systeem Hengelo als vertrekpunt heeft aangenomen lijkt het er meer op dat het inchecken in Vriezenveen (ook) fout is gegaan.


Van Vriezenveen naar Leeuwarden is sowieso een combinatie van Blauwnet en dan NS vanaf Zwolle, en kost (voltarief) € 10,84 waarbij je via Mariënberg of Almelo reist.

Hengelo - Zwolle kost (voltarief) € 13,25 maar als je daar niet vandaan kwam is het een automatische NS Flex correctie. Blijkbaar reis je regelmatig van/naar Hengelo?

Daarvoor moet je niet bij NS maar bij Blauwnet zijn. https://klantenservice.keolis.nl/hc/nl
Geef aan dat je NS Flex hebt, anders snappen ze het waarschijnlijk niet of verwijzen je terug naar NS.

Het verschil tussen Hengelo - Leeuwarden en Vriezenveen - Leeuwarden is 99 cent, dus of dat de moeite waard is… 🤔


Reageer