Op 9-8 heb ik een trajectkaart voor mijn dochter besteld en betaald met ingangsdatum 23-8. Waarom kan ik deze bestelling niet ophalen op haar persoonlijke OV chip kaart?
Beste antwoord door Isitimela
Bekijk origineelOp 9-8 heb ik een trajectkaart voor mijn dochter besteld en betaald met ingangsdatum 23-8. Waarom kan ik deze bestelling niet ophalen op haar persoonlijke OV chip kaart?
Beste antwoord door Isitimela
Bekijk origineelTraject Vrij is een abonnement dat alleen beschikbaar is op NS Flex. Het kan drie redenen hebben dat er geen bestelling klaar staat:
Daarnaast wil ik nog meegeven dat je bij het inchecken niet zult zien dat het abonnement actief is. Er zal altijd “Reizen op rekening” worden getoond op de poortjes en paaltjes.
Traject Vrij is een abonnement dat alleen beschikbaar is op NS Flex. Het kan drie redenen hebben dat er geen bestelling klaar staat:
Daarnaast wil ik nog meegeven dat je bij het inchecken niet zult zien dat het abonnement actief is. Er zal altijd “Reizen op rekening” worden getoond op de poortjes en paaltjes.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je dit soort bestellingen pas op de eerste dag van geldigheid ophalen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.