beantwoord

Ophalen NS FLEX lukt niet

  • 18 July 2022
  • 6 reacties
  • 1043 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

NS Flex Weekend Voordeel abonnement afgesloten maar staat niet klaar als bestelling als ik deze op mijn OV kaart wil zetten. Ik betaal dus nu vol tarief. Ingangsdatum was 29-5-22.

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 July 2022, 16:24

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Had u al NS Flex? Wijzigingen binnen NS Flex hoeven niet bevestigd te worden bij een automaat. Dat kan ook niet.

Had u nog geen NS Flex? Dan komt dat waarschijnlijk door de lange tijd die al verstreken is sinds de ingangsdatum. Neem dan contact op met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt een maand de tijd om een nieuw abonnement wat klaar staat bij de automaat op te halen. Als je deze op 29-5 hebt besteld, dan stond deze tot met 28-6 voor je klaar.

Neem telefonisch, via chat, twitter of Facebook contact op met de NS klantenservice om het abonnement opnieuw  klaar te zetten.

Had je al flex en heb je binnen flex een abonnement gewijzigd dan hoef je niet langs een automaat. Maar als je vol tarief betaald dan is er iets niet goed gegaan en adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice. Het kan druk zijn, waardoor het langer duurt voor je contact hebt.

Badge +3

Volgens mij blijft een (eerste) bestelling van NS Flex een jaar klaar staan, maar zo te lezen had @Jake1 al NS Flex. Zie je Reishistorie voor de prijzen van je reizen, als dat voltarief is terwijl je per maand € 2,00 betaalt, neem contact op met de Klantenservice.

Hoe lang duurt het voordat een bestelling (NS Flex Weekend Voordeel) klaar staat om op je ov-kaart te kunnen zetten?

Badge +3

Had u al NS Flex? Wijzigingen binnen NS Flex hoeven niet bevestigd te worden bij een automaat. Dat kan ook niet.

Had u nog geen NS Flex? Dan is het al kort na de bestelling mogelijk de bestelling op te halen. Ter indicatie: afgelopen vrijdag ontving ik om 6:56 de mail met de bevestiging van de bestelling en 7:07 de mail dat de bestelling kon worden opgehaald.

Het is wel zo dat ophalen alleen mogelijk is vanaf de ingangsdatum. Als u NS Flex bestelt met een ingangsdatum in de toekomst, dan kunt u pas vanaf de ingangsdatum de bestelling op de kaart laden.

Reputatie 7
Badge +3

Hoe lang duurt het voordat een bestelling (NS Flex Weekend Voordeel) klaar staat om op je ov-kaart te kunnen zetten?

Dat zou binnen een uur moeten kunnen.

 

Reageer